Saturday, May 28, 2011

Permata Insan-2nd Day

Assalamualaikum and salam sejahtera. 
Today is my second day as a facilitator. Tapi budak2 permata insan nie xsampai lagi la. Esok baru dorang sampai. Kerja hari nie tak jauh beza dari semalam. Banyak settle barang2 tok adik2. Hari nie agihkan baju ngan beg untuk adik2. Bestnyer dorang, dapat beg ngan baju. Kitorang dapat baju jer. hehehe.. (sapa peserta sekarang nie, xsedar diri tol) hoh0hoh0..


baju and beg tok adik2 ^^,
After dah selesai semua, kitorang pon kemas2 office coz cam serabut giler. Dr. pon dah bising2.. huhuhu.. Yerla, buat kerja tak sepah tak syok la kan. 

kak zack and kak aminah memang suker buang sampah =)
dorang dok bincang sal itulah, inilah.. bazli and kak wani berposition ketua and penolong fasi.
Aku nie bukan org penting sangat, so taklah se busy org yg pegang jawatan tinggi. Aku tolong apa yg patut laa. Letih harie nie coz gi tagging kat pintu hostel tok ibu bapa, guru pembimbing, urusetia, fasilitator and peserta. Ptg after makan tgh hari juz buat preparation tok modul bahsa arab. Men tampal2, cam budak sekolah jer dah aku ase aku nie. Dalam 3.30, kitorang buat meeting ngan En.Zali. Settlekan mana yg tak setttle lagi and masalah berbangkit. After dah settle semua, bersurai ^^,
Ada gak yg stay office utk siapkan tugasan yg diberi. Cam wawa, kak izaty, kak wanie and bebrapa org lagi la. Ok, perasaan aku sekarang adalah cuak untuk menanti adik2 yg akan sampai esok hari.

nota kaki: mata aku merah hari nie. hope cepat la baik. tanak adik2 takut tgok mata aku. huhhuhuhu...
 

0 comments: