Wednesday, June 1, 2011

Permata Insan- 5th Day

Assalamualaikum and salam sejahtera ^^,
Hehehehe.. Aku terlambat mengupdate blog untuk hari semalam coz malam tadi aku sangat2 letih. Ngantuk seyh! Habis post moterm aku terus tukar baju and tido. Huh, aku balik2 jer adik2 aku dah tido dengan lenanya. Sian dorang, mesti dorang penat coz jadual dorang sangat pack. Macam2 dorang mengadu ngan aku. Syahdu aku dengar. Huhuhuhu....


After sarapan semalam dorang gerak gi FKP and ada kelas. Majoriti semalam kelas budak DQ and Quran Sunnah yang conduct. Dorang buat experiment semalam. Tajuk yg adik2 belajar semalam adalah planet2 dan bulan. Experiment plak dorang buat meteor. (ye kot) haha. Excited giler la dorang nie. Berebut rebut nak buat.








After zohor adik2 nie ada kelas kompiter. Excited dorang. Tapi aku plak la lemah coz cikgu dorang cam xbaper nak semangat. pahtu suruh plak adik2 yg semangat. caner la adik2 tuh nak semangt lau cikgu nya xsemangat. 







Petang cam biasa pas solat asar dorang exhausted giler. Penat weyh!! ngan aku2 sekali penat kot. hoh0hoh0ho.....  







Nota kaki: Aku xberapa nak ada idea untuk mencoret coz xberapa concentrate. Memori xbaper nak fresh di minda dah. hahaha..

0 comments: