Sunday, June 5, 2011

Permata Insan- 9th && 10th Day

Assalamualaikum and salam sejahtera.
Okaih, di saat ini, program permata insan nie dah pun tamat and berjaya disempurnakan even ada cacat celanya.
Yerla, nak buat sesuatu event yg 100% sempurna bukan senang kan. Pasti ada masalahnyer hanya sama ada kecik ataupun besar.


Okeh, pada hari yang kesembilan, rutin harian kitorang seperti biasa. Hanya malam tu kitorang busy untuk buat persiapan utk majlis penutup. Adik2 plak berlatih untuk persembahan and musabaqah.



















































On the last day, sedih beb!!
Melelehhhh.....
Memang xdapat tahan. Tyme adik2 nyanyi lagu permata insan, aku dah tak boleh tahan.
Pahtu tyme dorang nak balik, ada plak adik2 datang jumpa aku dalam keadaan nanges2, lagi la sebak di dada xboleh tahan. Sedih sangat2.
Adiq Afiq, adik Maizatul, nanges depan aku,xtau nak pujuk caner. Sebab aku pon sedih giler tahap gaban ar tyme uh. Yerla, seminggu dengan dorang, dari tido sampailah nak tido balik pon ngan dorang, mana xnyer. After kemas2 barang and adik2 semua dah balik, aku pon cepat2 blah dari kk1, aku xboleh tahan dok situ lama2. Mengimbau kembali kenangan rase nak menitiskan air mata balik. sob3.






Nota kaki: Akak sayang korang!! Hope sangat dapat jumpa lagi ~______~

0 comments: