Thursday, June 2, 2011

Permata Insan- 6th Day

Assalamualaikum and salam sejahtera ^^,


jiha ^^,
Kesian my Jiha!! Dier demam ~___~. Seorang yang aktif tetiber jatuh sakit, aduhai… sedih aku tengok. Lepas bg dia makan roti ngan cokelat tadi, bg dia makan ubat. Then, kebah sikit panas dier. Tapi xtau ar sok pagi caner. Hope sangat2 yang dia akan bertambah sehat. Dahlah esok lawatan and lawatan adalah hari yang dinanti2 kan oleh semua adik2 permata insan. Esok will be off to Planetarium =) Hope jugak jiha akan sehat seperti biasa so that she will enjoy on her trip tomorrow.

Okaih, kisah pagi tadi. Sedih teramat beb!! Aku baru semangat nak masuk kelas arithmetic dorang. Semangat aku siap awal2, naek bas sekali ngan adik2, alih2, tak dapat nak join kelas arithmetic dorang. Hadooii, spoiler mo0d tol. Dush2!! Haiyakk!!! Lau dapat belajar kan best. Aku baru dapat belajar guna sempoa sikit. Yerla, b4 nie xberpeluang pon nak blaja menda alah tuh. Then, lau dapat blaja arithmetic dapat la aku tingkatkan lagi potensi aku nak mngira laju2 ^^,

Key, sebbelah petang after habis class kitorang bg adik2 nie sukan. Dorang beriadah ikot dorang punya kehendak la. Ada yang maen Monopoly, bola sepak, gelung, UNO stacko, bla, bla,bla and bla bla…  Macam2 la. Ada gak yg cipta permainan sendiri. Haha.. lucu kot. Haishh,, aku pon kompom ar tak ketinggalan maen2 ngan adik2. Siap rebut2 bola kot. Hehehehe… adek2 tetap comel.










Dari masa ke semasa, kasih sayang aku dah tumpah kat adik2 nie. Aku tak dapat gambarkan lagi tyme last day kitorang bersama nanty. Huwaa, mesti sedih kan. Hope aku boleh tahan air mata aku dari tumpah. Maizatul dah la manja ngan aku. Suka plak geletek2 aku, adoii, dah serupa kene buli pon ada. Hoh0hoh0hoh0….. Najwa plak, aku dapat selam hati dia dari he sehari,, Azyan ngan cha takyah cakap la, macam kembar dah dorang uh, samer besar, muka pon nak dekat sama, dua2 dari borneo, hehehe,, cumill ngat. ^^,
Hope, untuk sesi yang akan datang, will be another chance for me ^^,







Nota kaki: Aku dah jatuh sayang kat adik2……….

0 comments: