Monday, July 11, 2011

Weird Shoes =)

Assalamaualaikum and selamat tengah hari semua =)
Entry yg lalu saya dah share tentang kek yang unik dan comel2 belaka. Kali nie ape kata kita menjengah kasut yang pelik2 tak penah nak dipakai orang. Memang gua salute ar dengan designer kasut2 nie. Memang kreatip tol.  Selama nie aku nie pakai kasut biasa jer. Ta penah terpikir pon nak pakai kasut pelik2 cam yg di bawah niey:

kalau hujan kasut korang xla basah =) 

kaki dalam kaki. yeeww.. geli aku. huhuhu...

ni memang sesuai la utk wanita sebg perlindungan diri kan =)


kasut paling lucah penah aku jumpa. haha

smart ar plak kasut niey kan.

sesuai giler utk lelaki buaya darat!! hahaha

buat yg suka makan =)

sweet sgt tau kasut niey!

seliper penyamaran. hehe...

Sekian saja perkongsian saya buat kali niey =) Kalau korang nak reka kasut yg lebih pelik dialu-alukan key ^^,
Reactions:

0 comments: