Wednesday, March 16, 2011

MY Po0H

Salam and Holla semua!! =)
Yosh, hari nie aku nak share ngan korang sal Po0H aku..
ngehehe..
Po0H??
har, mesti korang ingat Po0H yang nie kan....
Po0H comelll..... :)
Ahha, haruslah bukan Po0H yang nie yang aku nak maksudkan..
hehehe.....
Hurm, sorang jer dalam dunia nie yang tau sapa Po0H aku...
hahaha...
Lau hamba Allah tu terbaca entry aku nie, dia mesti tau sapa yang aku maksudkan,,
and, untuk korang2 nie,
aku tinggalkan tanda tanya or lebih mudah, teka teki key =)
Selamat menjawab :)
Po0H aku nie fizikalnya bukanlah sama macam Po0H katun nie taw.
Jauh beza sekali! :)
Orait, sayer berharap Po0H saya sentisa 
happy and ceria selaluuu :)
I'm happy besides u :)
saya happy sangat2 :)

2 comments:

izzatimar'e said...

salam....
pooh bear tu ak ke kimah???? hehe
yeay!!!!! :p

Nakemah San said...

waahh.. jat, ko nak jadik pooh aku ea?? hehehe.. mesti sedap pelukk~ =)