Friday, September 10, 2010

1 Syawal~

Alhamdulillah~ Segala puji bagi Allah, dapat gak aku celebrate raye tahun nie~ sedih ar Ramadhan pergi meninggalkan kiter. aku suka bulan Ramadhan sebab apa tau; pahala berganda and takder hantu,, hehehe..

btw, juz wanna share pengalaman raya tahun nie..^_^ malam raya kat tempat aku dah meriah ngan bunyi mercun + meriam +bunga api."damm dumm" and "kaboommm"!! huhuhu.. memang meriah ar~ malam raya la aku ngan family baru nak sebok pasang langsir, basuh gelas+bekas kueh raya+masak and bla bla bla...

esok paginya(pagi raya lar) renyai2 hujan turun,, first2 agak lebat gak r~nak monjong(anta mkanan kat umah org) pon xley~ basah la baju aku nanty*_* then ayah aku yg baik hati pon mengofferkan dirinya utk bawak aku and adik aku naik kete~ ngeee,,,, dah siap pakai baju raya and make up semua,, kitorang pon bermaaf-maafan ^_^ rasa kurang sikit dosa aku,, haha~ dahtu pe agy, cam biasa "kita gerak sekarang" >>umah nenek ^_^

sampai jer umah nenek.........."kak, xramai org pon". "aah la, naper ek??" xlama lepas tu, halaman umah nenek penoh ngan kete~ pergghh.. ramainya sanak saudara dtg berkunjung ke umah nenek,,, heheh.. tyme ni la baru dapat bersua muka ngan sanak saudara yang jauh di mata..cewwaahh~ lepas bermesra2 dah tgh hari kitorang pon balik ar.. mak aku kerja ptgnya. so xdapat la nak berlama-lamaan kat umah nenek..

kepada sepupu aku>>wati>>good luck PMR ea~ ^_^
to u all>> selamat hari raya maaf zahir & batin... ^_^
semoga raya tahun nie akan membawa seribu satu erti pada kita semua...^_^








0 comments: