Tuesday, September 27, 2011

Business On9

   Anneyonghasayo! :) [tah pape aku eja] ekceli nak cakap hello je pon. 
Well, today nak share bout business on9. Sepertimana yg kita semua maklum, era globalisasi tanpa sempadan kita telah meletup2 dengan adanya laman sesawang. Maka, para segala manusia di muka bumi ini mengambil dan merembat semua peluang yang ada untuk memajukan dan menaik tarafkan hidup mereka. tambah pendapatan melalui business on9 :)


   Pe jadah tetibe aku soseh2 sal business on9 kan? Ha.. Ni nak habaq mai nih. Aku kene buat esaimen bout business on9 utk subjek Business Management. Tapi xstart buat lagi pon. Baru je mngusha blog or laman web yg aku akan terjah empunya nye nanty. Blog ni merupakan milik kawan kepada member aku. Terjah sat blog nihDepa juai barang2 baby. Alahai, comel nyer~ Dahlah ku memang suka kanak2 :) [tetibe cam xsabar nak ada anak] adehh =p




   Okies, kepada sesapa yg dah ada anak or nak bg gift pada pak cik, mak cik, sepupu, anak buah, nenek, atok or sahabat handai yg dah ada anak, bolehla usha2 and purchase barang dorang. [pomote nih] Tapi, lau korang nak beli siap2 and simpan sampai korang ada anak satu hari nanty pon bolleyh~ tade masalah :)




   Pemilik blog ni pon penah masuk paper tau. Feymes gitu dorang nih. Nak tau apa lagi yg dorang jual, jenguk la sendiri blog dorang ea. Ala, korang kan suka jalan2 blog kan. Org kg aku panggil blogwalking gitu :) Oryte, nampaknya sampai di sini saja sesi promote blog orang dari aku~ Sehingga berjumpa lagi. Saranghaeyo! :)

0 comments: