Tuesday, November 9, 2010

xdapat =(


apa perasaan korang bila xdapat apa yang korang nak??
sedih, kecewa, geram,tension, bengang........
semua la yg -ve..
walau aper pon, kita xboleh nak paksa keadaan untuk memenuhi
semua permintaan kiter..
tol x??

"kita merancang, Allah jua merancang, tapi perancangan Allah adalah sebaik-baik perancangan..."
kalau aku fikir2kan balik, betol la statement nie...
xsemua yg kita nak adalah terbaek utk kiter..
kadang2 yg kite nak tu lah,
akan bawak keburukan pada kiter..

korang mesti tertanya2kan,
nape la aku membebel pasal xdapat2 nie..
actually, ada something yg aku nak,
tapi xdapat.. =(
hahaha,,,

aperpon, aku kene faham situasi aku..
aku xbertuah seperti kawan2 aku yg laen...
setiap manusia ada qada' & qadar masing2~
tol x??

btw, bersyukurlah dengan apa yg kiter ada sekarang..
lgpon, bukannyer bawak mati.
tah esok tah lusa, ajal menjemput,
bukan kite tau kan...
kan..kan..kan... =)

so, korang2, sila appreciate apa yg korang ada...
tata.. titi.. tutu... =)

4 comments:

Anonymous said...

xdapat ape...meh ak bg

Nakemah San said...

pergh!! law aku bgtaw jgn menyesal... hahaha.. aku nak motor sebijik!! hahaha.....

Anonymous said...

adeh..basikal pn ak xmmpu bli~
sbar ye, bkan sum benda yg kte nk kt dunia ni kt akn dpt.dengan usaha dn twakal yg berterusan insyaallah berjaya, ececeh..

Nakemah San said...

waahh.. mekasyeh.. sayang kamu si baju kurung!!hahaha.....