Friday, November 19, 2010

Harry Potter Part 1




Salam and selamat malam(lau baca entry ni tyme wak2 malam lar) to allz..... 
btw, kepada saper2 yg minat citer yang di atas nie HARRY POTTER,
cepat2 la tengok (kpd sapa yg lom tgk lg),
coz best sangat2!!!!!
hehehehe.....
aku gembire + happy + teruja + bersyukur = gembire sangat coz happy and teruja
bile dapat tgk citer nie..
huhuhuhu.....

tekun giler aku ngan member2 aku tgok citer nie.....
sampaikan satu part, aku pon.....
Arrrrrggghhhh!!!!!!!!!!!

Naper aku shout ea?? hahaha,,,,,,
coz ada satu babak nie,

harry kene serang secara mengejut!!!!!
Pergh, aku ni tgk citer dah la emo... mana tak terjerit aku......
tapi masalahnya,
aku sorang jer lam panggung tu yg menjerit... hahahaha.....
buat malu ja.. member2 aku pon bengong,
tyme tu jugak la tak nak mengaku kawan.. hahaha.. tah pape tah....
yela, mesti ar dorang pon malu kan,, hehehe
(korang pon mesti xsanggup nak tgk wayang ngan aku kan).....

then, ader plak babak mengalirkan air mata....
ades,,,,,
aku nie dah la cepat tacing....
dengan tak semene-mena dan tanpa dipinta,
air mata aku pon merembes...
coz dobby(nama elf) mati... sob sob.....

ni la dobby.... comel x dier?? dier sgt baek taw,,, bnyak tolong harry and da geng~

So, aku memang puas la dapat tgk harry potter...
tapi nie baru part 1.
kene tunggu part 2 next year plak...
hehehe....
aku nie, xsedar diri tol.....
next week dah exam tapi ley pulak kuar tgk wayang...
wawawawa.....
lau exam sal harry potter masuk,
confirm aku dapat A+++
hahahaha....
ok lar, selamat menonton..... ^__^
and,
GOOD LUCK IN UR EXAM
pada sapa2 yg baru nak exam and tak habis exam lagi.....
sayonara..... =p



0 comments: