Tuesday, August 5, 2014

Starting to Nervous



Bismillahirrahmanirrahim....

Ok. Only one word to describe my feelings right now.

NERVOUS!
Hahaha... only few days flying will then my solemnization day!
Ya Allah, semoga semuanya berjalan dengan lancar..... Amiin..
Semoga majlis diberkati dan niat aku bersama bakal suami untuk mendirikan rumah tangga dirahmati and mendapat keredhaan dari Allah SWT.


Seriusly starting to nebes!

Kalau before nie aku busy.. sibuk ngan keje xingat dunie... Closing lah... budget lah.. ape2 apelah... xsempat nak pikir hal kawen.. la nie.. dah start cuti, for sure will be thinkinggggg non stop until the ceremony done!

Ya Allah, permudahkanlah urusan ku  Ya Allah =.=

Belanja ngambar time tunang dulu.. Seriously member ramai yg terkejut bila tetibe invite dorang utk wedding.. sebab tunang secara rahsia.. kihkih...

With bakal mak mertua.. oh my emak :)

My cutest ever Mom! and comelest adik in the world! kihkih...

Yang hujung tu kak Husna.. my mak jemah! ;p
Oh, ya. Alang alang kat sini nak upload gambar kad kawen lah.. Jemput dtg u ollss...

Alamat yang aku reka reka sendiri... haha... macam tah pape je..

Oke, aku nak cakap comel.. tu je..

Doakan majlis aku dipermudahkan u olls.. :) Amiiin InsyaAllah.....


0 comments: