Monday, June 3, 2013

My Little Bestfren ;)

I have a bestfren.... but still dunno dia anggap saya kawan baik dia ke tak.. sadis kan? hhaha...
Its a little bit HARD to keep the feeling deepp downn in the bottom of my heart.. 
starting with being a FRIEND! ;)
To him...
Thanks for being my little cutey and kind bestfren.. 
At this moment, I dunno why I really feel that I completely LOST you.
Its hurt you know. Since when?
Since you are starting to ignoring me la! yaaaa... I know la who I am.. 
Thats why xnak cakap apa2.. I am not an important person dalam hidup kamu pun...
All this time only me yang rasa macam tu....
hope after this me xkan rasa apa2 lagi.. pendam apa2 lagi.. 
cukuplahh.. penat dah 3 tahun.. me nak keluarkan feeling tu.. people always said kan, kite kene gembira kalau org yg kite sayang gembira.. kan3! 
I pray for the BEST for your life key!
Its oke la if only me yang anggap awak bestfren saya..
xpe je.. 3 tahun pendam rasa sorang2 oke je.. so.. kire oke je la.. ;)

*tetibe fikir.... motif entry aku nie?hahaha...
suke hati aku lah..blog aku..adios~


nak letak yang ni jugak sebab comell.......


0 comments: