Friday, September 14, 2012

Jangan baca entry nie!

AMARAN!!
kalau anda xnak meyenyesal, jangan teruskan membaca entry blog aku kali ni
n jangan roll mouse korang ke bwah!
sebab anda bakal menyesal coz entry nie xda kene mengena pon ngan korang.
haha.. (suka hati aku la, ni belog aku)
petang semalam a.k.a 14 september bersamaan hari jumaat me n my class8
Aqis, Pah, Acu n emil gi times square. 
tujuan utama aku nak maen kat theme park je.
pah ngan acu meneruskn prjalanan ke low yat. acu nak carik henpon baru.
emil awal2 dah blah sebab sepupu beliau(kurus giler kot) dah sampai nak gi airport amik parents emil yg sampai dr sabah(biler la aku nak berpeluang gi sabah nie).
ok then,  aku ngan qis pun meneruskn perjuangan kami nak maen kat theme park. 
masuk2, beli tiket dulu. untuk dewasa cam kami RM32 dgn tunjuk MyKad. lau xda harga jadik RM38.
lau gi sabtu ahad pun jadi mahal sikit. 
masuk2 je kitorang blurr.. nak maen ape nie? haha
maklumlah, dua2 first time masuk.
then, kitorang pun maenlah apa yg ada. yang kecewanya, nak main roller coaster, tapi that day xbukak.
sebab in consruction.(kecewerr seyh!!)
aku n qis yang masih bersemangat ketika mula2 maen...



belakang tu member baru kitorang. jumpa kat dalam tu. jadi member jap. haha.. 

aku yang glow in the dark!! haha

ok, maenan ni even utk budak2 aku tetap naik. suke aty aku la kan. aku dah bayar. haha.. dulu kecik2 nak naik tak dapat.. kempunan beb!!

satu-satunya gambar aku ngan qis yg sempurna sebab ada org tolong amikkan. jangan tanya sapa key! haha

yang ni dah kali ke brapa tah aku naek..

aqis yang masih bersemangat~ xingat ni gambar pas aqis muntah or before.. hahaha

everyone dah start keletihan!! haha.. menunggu makann yang xsiap2...

tyme utk berbuka puasa for me!! haha.. bergelodak perut aku! 

aiqs ngan pah naek klia transit. aku terpaksa brjuang naek ktm sorang2 sebab kene amik dorang kat stesen salak tinggi. bapak ramai gile nak mampos org kat BTS semalam.. seriau aku! oh yer, acu dah terpisah ngan kitorang coz doa balik pandan. umah abg dier.

singgah makan kat adam! lapar seyh!!


guess who yang kat belakang aqis? hahaha.....
okay, lastly kitorang sampai jugak kat rumah! kol 12 la jugak. letih nyer!! sampai2 solat isyak n OUT terus!! :)

Posted on by Nakemah San | 2 comments

2 comments:

izzatimar'e said...

ko mkn ap yg cam pita tu? cam sdap je!! dah la bsar... dah jeles ni... hahhaa

Nakemah San said...

haha.. aku pun xingat dah jat namanya.. gi la jalan times square..mesti jumpa.~