Friday, October 22, 2010

Kemah Emo~



Malam nie air mata adalah teman baik aku...
entah kenapa aku jadik emo gila..
chatting ngan ex adik dorm aku pon meleleh... hakhakhak..
kemah2~

seriously, aku rindu zaman sekolah dulu.
dah masuk u nie, takkan dapat rasa nikmat hidup bersenang lenang cam kat sekolah.
mana taknya, kat u kene banyak berdikari...
kat sekolah dulu, semua depan mata..
tinggal nak blaja jer.

So, korang2 yang masih blaja kat sekolah tu,
nikmatilah sementara masih ada...
bukan nikmati dengan cara yang salah taw... ^_^

Kenangan tyme kat sekolah, ngan dak2 dorm aku, clas8 aku, takkan aku lupa..
korang!!!
aku sayang korang semua!!!

dedikasi buat adik dorm aku:
zalikha, zizie and syuhada..
akak doakan korang dapat buat yang terbaek tok SPM nie!!
yosh!! ganbatte kudasai... ^_^


0 comments: