Sunday, April 29, 2012

Hazliana Abd Manan

gambar sweet kite.. hehhe =)

Saranghaeyo yana!!!
hah, dah lama aku nak buat entry untuk ko.
tapi xmenyempat and xda idea =_="
ni pun aku sedang menaip dalam keadaan yang rush.. jap lagi aku ada class. hehe
btw, yana,,
aku nak mintak maaf banyak2 kat ko.
asam garam dalam bersahabat, aku ase aku bergunung2 buat salah ngan ko.
kecikkan aty ko la.. tah apa2 lagi tah la aku buat..
sorry yana..
tu semua bawah sedar a.k.a kelmahan aku sendiri.
yana, thanx 4 being my best ever fren kat usim nie.
seb bek ko xgi Mesir. lau x mungkin kita takkan kenal sampai bila2.
and, aku suka share story ngan kau tentang zaman kanak2 kita. because kita banyak persamaan...
and, mak aku pun kadang2 aku rasa lebih sayang ko dari aku.. haha.. well done kerana berjaya menambat hati mak aku.. kalah hubby aku.. haha...
well then yana, tengs jugak coz sudi selalu dengar masalah aku walaupun kadang2 aku ni mengjengkelkan and annoying nyer.. hohho...
kadang2 lau aku cerita2 sambil emo2 and bercucuran air mata itu adalah kerana aku selesa story ngan ko and aku dapat rasa ko boley paham aku. thanx a lot! =) maybe sebab environment kehidupan kita yang xjauh beza semasa kecil lagi.. hihhi...
ok dah yana,, aku nak gi mandi nie..
saranghaeyo yana!!!
thanx jugak banyak simpan rahsia aku!! hehhe... love u damn much! =)

layankan jela aku nie ^^,



0 comments: